- Despre -
Mod de bază constructor zombie este o idee care urzelile total ideea unui zombie mod Half-Life. Dacă
sunteți familiarizat cu Counter-Strike Source zombie mods, atunci vă
sunt, de asemenea conștienți de fizica, care permite utilizatorului de a
construi, în esență ei / lui baricadei proprie, cu ajutorul canapelele
și alte obiecte de stabilire a jur. Folosind
acest concept, m-am gândit de această idee se deplasează un pas mai
departe și permit utilizatorului să își creeze propriile baze întregul. După toate, tuturor le place să facă propriile hărți. Deci, de ce nu-i lasa?
Pentru
ca fiecare utilizator este diferit și va dori să construiască propria
lor stiluri diferite de baze, fiecare rundă este diferită. Este
aproape imposibil să recreeze bazele exact (cu excepția cazului în care
utilizatorul a practicat în mod semnificativ), jucând astfel o hartă nu
va primi prea vechi prea repede.
- Cum e Jucat -
Base Builder imparte rundă în sus în două faze importante: faza de a construi și apoi faza de apăra. În
timpul fazei de a construi, constructori (CTS) trebuie să lucreze ca o
echipă, în scopul de a construi baze proprii de către uita la un obiect
și de stabilire a exploatației lor "+ utilizarea" cheie. Obiectul se va transforma apoi o culoare pură devin transparente. În timp ce obiectul este apucat, utilizatorul poate muta prin examinarea în cazul în care el / ea vrea să meargă. În plus, jucătorii pot folosi butoanele stânga și la dreapta mouse-ul pentru a împinge și trage obiect cu respect.
În
cazul în care utilizatorul este mulțumit de locație obiecte noi, el /
ea poate eliberarea lor "+ utilizarea" cheie și va deveni un obiect
solid din nou. Administratorii au, de
asemenea, capacitatea unică de a bloca / debloca piese de la circulație
tastând "/ blocare", în timp ce uita la obiectul pe care doresc blocat. Acest
lucru face obiectul selectat o culoare solidă (reprezentantul de
culoarea lor cu caracter personal) și nu puteau fi luate până când
acesta este deblocat. (A se vedea blocare obiect pentru mai multe informatii)
În
timpul fazei de a construi, zombi (Teroriștii), așteptați și a vedea
constructori (CTS) bazele pentru posibile defecte și planul de strategia
lor de atac. Zona miceliu zombie este de
obicei împărțită în două părți: zona de vizualizare, cu o fereastră
pentru a vedea bazele fiind construit, precum și zona de spawn cu o
"barieră", care este ușa pentru a intra în arena.
Când
se termină faza de construire, există opțiunea de o fază de pregătire
care apar (a se vedea faza de pregătire pentru mai multe informații). Odată ce faza de pregătire se încheie, începe faza de apăra. Atunci când se întâmplă acest lucru, bariera va fi eliminată și zombi lansat pentru a încerca să-l omoare pe supraviețuitori. Zombie
au doar o anumită sumă de timp pentru a ucide supraviețuitorilor
(Determinat prin CVAR mp_roundtime lor vezi CVAR pentru mai multe
informații). Oamenii trebuie să apere bazele lor cu un sortiment de arme diferite, fiecare fiind util în felul lor propriu. Dacă vei muri ca un zombie, atunci va reinvia după x secunde pentru a reintra în lupta. Dacă
vei muri ca un supravietuitor, va trebui fie așteptați până când runda
este de peste, sau vei deveni "infectat" și respawn ca un zombie.
În
cazul în care cronometrul se execută, precum și orice supraviețuitori
sunt în viață, runda se încheie și supraviețuitori câștiga, iar apoi
echipele sunt schimbate. În cazul în care supraviețuitorii mor în prealabil, apoi zombie câștige și echipele sunt schimbate. Din
cauza dezechilibrelor posibil, jucatorii care supraviețuiesc rundă nu
va sta ca un constructor, pentru că toată lumea are nevoie pentru a
obține o șansă.
Bazele de constructii poate fi distractiv! Exista posibilitati nelimitate. Dupa ce a petrecut nenumărate ore de testare și joacă această modificare, am văzut multe baze diferit stil fi destul de succes. De obicei, jucătorii stick de constituirea, dar ocazional cineva va construi un tunel de bază stil. Din experiența mea, baze de lucru la sol baze mai bine atunci aerian.
- Fazele Mod -
Construiți Faza: Aceasta este întotdeauna la începutul etapei, atunci când jucătorii nu lupta, dar construi baze lor. În acest timp, este imperios necesar ca jucătorii verifică și testează bazele lor de defecte, blocaje, sau greșeli.
Faza de preparare: Aceasta a fost o idee inscrise pe cineva care suna genial. Faza
de pregătire este o fază de anularea de la faza de construire în cazul
în care jucătorii obișnuit nu mai sunt permise pentru a construi. Acest lucru este, de asemenea, atunci când jucătorii au meniul lor arme a deschis pentru a selecta armele. În
timpul acestei faze, jucătorii au o limită de timp pentru a obține în
interiorul bazelor lor, care, la rândul său, sa dovedit că bazele lor
sunt posibile și nu blocat. Acest lucru reduce foarte mult nevoia de admini pe 24 / 7.
Apără Faza: Aceasta este faza de lupta principal al mod. În timpul acestei faze, vă ajunge pentru a pune baza la încercare, sau ataca bazele constructori.
- Blocuri Mutări -
Pentru a muta, uita-te la un bloc și mențineți apăsată tasta dumneavoastră de utilizare +
Pentru a împinge, țineți faceți clic pe stânga (slash)
Pentru a trage, țineți faceți clic dreapta (lovitură de cuțit)
- Blocare Object (Mod Cerere) -
La scurt timp după realizarea defectele diferite cu sistemul cererea vechi, am stabilit să elaboreze un unul nou. Acest
nou sistem funcționează în afara de steaguri admin, care nu este o
problemă, pentru că nu vrei nici un noob vechi care unește și de blocare
doar lucruri pentru a începe problemele.
Practic, există două moduri de 0 implică modul de a mari de blocare permanenta. În
acest mod, obiectele devin blocat ca o culoare roșie și implicit să
devină permanent blocată până când deblocat de către un alt jucător. Blocuri blocat aici nu reseta cu noi runde.
Alt mod este de 1 (activat). Acest lucru este similar cu sistemul creanței vechi, dar mult mai eficiente (in opinia mea). Practic,
în acest mod, adminii cu pavilion de blocare (a se vedea steaguri) sunt
capabili de a bloca blocuri că numai ei se pot deplasa. Aceste blocuri pot fi deblocate numai de ei, sau un admin cu pavilion suprareglare (a se vedea steaguri). Blocuri blocat de către un utilizator sunt în mod implicit o versiune mult mai intunecate de culoarea lor personale. La sfârșitul fiecărei runde, un aceste "susținut" blocuri vor reseta. Jucatorii pot pretinde doar un număr maxim de blocuri (din nou, pentru a preveni abuzurile).
- Culori -
Sistemul
de culori este un plus în cazul în care jucătorii pot alege culorile
lor activă în timp ce le obiecte în mișcare (și susținut, de asemenea). Practic,
la începutul fiecărei runde, un jucător îi este alocată o culoare
aleatorii din Crayola 24-Pack (eu stiu ... chiar minunat?). Ei construiesc apoi cu aceasta culoare, și se poate schimba în funcție de variabila. Dacă
bb_colormode este 0, atunci fiecare jucător poate alege culoarea lor
din meniul (ceea ce înseamnă două sau mai multe persoane au aceeasi
culoare, uneori). Dacă bb_colormode este 1, atunci
fiecare jucător poate utiliza în continuare meniul, cu toate acestea,
un singur jucător poate folosi o culoare la un moment dat. În
cele din urmă, dacă bb_colormode este 2, atunci fiecare jucător i se
atribuie o culoare aleatorii, iar ei sunt blocati cu acea culoare, dar
acestea ar trebui să poată tip / aleatoriu pentru a primi unul nou.
- Clasa Sistem & ZP Compatibilitate -
Mi-am petrecut o mulțime de timp încercând să facă acest mod compatibil cu clasele ZP. Pentru cea mai mare parte, ZP clase de zombie vor funcționa atâta timp cât acestea nu sunt prea complexe. Dacă acestea sunt complexe, sau nu compatibil, va trebui să open source lor și să le editați pentru a le face locul de muncă. Este
destul de simplu pentru a face noi clase, uita-te la bb_classes64.sma
pentru a vedea cele normale și de a construi de acolo. De
asemenea, puteți face doar noi în special pentru Base Builder (Deoarece
clasele de ZP va avea nevoie de echilibrare), care este de fapt ceea ce
am sugerăm să încercați. Mult noroc, și sper că este destul de simplu pentru baieti dvs. pentru a înțelege. Uită-te la fișierele includ pentru a vedea o listă detaliată a nativii / forward-uri și intrări lor / ieșiri.
- Cvars -
bb_buildtime "150" / / Construieste Ora
bb_preptime "30" / / Prep. Oră (0 va dezactiva faza)
bb_zombie_respawn_delay "3" / / Zombie Întârziere Respawn (în secunde)
bb_infection_respawn "5" / / Delay Survivor infectare Respawn (în secunde), stabilit la 0 pentru nici un respawn
bb_showmovers "1" / / arata ultimele mutari pe obiecte
bb_lockblocks "1" / / Lock blocuri <0 / 1>, consultați Blocarea blocuri
bb_lockmax "10" / / Lock max
bb_colormode "1" / / Mod culoare <0/1/2> Meniu, o culoare pentru fiecare jucător, aleatoare
bb_max_move_dist "768" / / Push plafon
bb_min_move_dist "32" / / Pull podea
bb_min_dist_set
"64" / / set Grab (în cazul în care apuca obiect care este prea
aproape, cât de departe pentru a seta la distanță)
bb_resetblocks "1" / blocuri / Reset privind o nouă rundă
bb_zombie_supercut "0" / / O lovitura ucide pentru zombi
bb_gunsmenu "1" / / Utilizați interne meniu arme, sau au un alt plugin descurc
bb_give_nades
bb_weapons
Scout: o
XM1014: b
Mac-10: c
August: d
UMP45: e
SG550: f
Galil: g
Famas: h
AWP: I
MP5: j
M249: K
M3: L
M4A1: m
TMP: n
G3SG1: o
SG552: P
AK-47: q
P90: r
P228: s
Elitele dublă: t
Fiveseven: U
USP: v
Glock18: w
Deagle: x
- Comenzi -
+ Utilizare = apucă obiectul selectat în timp ce presat (apuca + fabrică pentru utilizatorii în vârstă)
/ Arme = Deschide meniul de arme (CT se poate schimba armele până în momentul în construim este sus)
/ Respawn = comanda Zombie la respawn (pentru a stabili de depunere a icrelor rău sau stick-ul)
/ Fixspawn = Respawns urmaș în timpul fazei de construcție (stabilește, în cazul în care se lipesc)
/ Help = Afișează ajutor HUD
/ Norme = Monitoare normele HUD
/ Vs = Afișează runda curentă (ex. Runda 3 din 4)
- Comenzi -
Spune:
/ Respawn, / reînvia, / fixspawn = Respawn vă manual
/ Class = Deschide meniul de clase
/ Blocare, / cerere = Blocări / deblochează obiecte
/ Whois
/ Culori = Deschide meniul de culori (în funcție de CVAR)
/ Mycolor = Returnează ce culoare actuale este
/ = Selectează aleator pentru tine o culoare noua, care este ales aleator
/ Arme = Deschide meniul de arme pentru tine
- Comenzi Admin -
/ Releasezombies = manual incepe etapa
/ Arme
/ De swap
/ Revigora
/ Ban
Consola:
bb_buildban
bb_unbuildban
bb_bban
bb_lock / / Blocări / deblochează obiect uita la
bb_claim / / Blocări / deblochează obiect uita la
bb_swap
bb_startround / / Pornește devreme runda (se încheie faza de construire)
- Puterile Admin implicit -
Pentru
a edita oricare din următoarele basebuilder65.sma, deschisă și spre
foarte de sus, edita aceste definiții pentru a ADMIN_ tot ce vrei. Odată ce sunteți mulțumit, pur și simplu recompila.
Cod:
# Define FLAGS_BUILD ADMIN_KICK / / Construieste după ora construi
# Define FLAGS_LOCK ADMIN_LEVEL_A / / Blocare / deblocare blocuri
# Define FLAGS_BUILDBAN ADMIN_KICK / jucatori / Ban de la clădirea
# Define FLAGS_SWAP ADMIN_KICK / / Modificarea unei echipe jucatori (corect)
# Define FLAGS_REVIVE ADMIN_KICK / / Respawn un jucator (vii sau moarte)
# Define FLAGS_GUNS ADMIN_LEVEL_A / / Deschideți meniul pentru arme jucător
# Define admin_ban FLAGS_RELEASE / / lansare zombi manual
# Define FLAGS_OVERRIDE admin_ban / / Pentru admini de admini
Acest
mod are, de asemenea, un jurnal particularizat care busteni de toate
activitățile de administrare și se mută obiect după faza de construire
pentru a ajuta la abuz urmări.
- Atacanți Custom / nativii -
Acest
mod include acum o selecție foarte completă de forward-uri și localnici
care urmează să fie folosit acest mod acest lucru. Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți fișierul basebuilder.inc.
- Harti personalizate -
Acest mod necesită hărți complet personalizate. Pentru
ca harta dvs. să funcționeze corect, vă rugăm să numele dvs. ușă
entitate "barieră" și entităților care ar trebui să ignorate ca
"ignora". Vi se permite numai o singură
entitate bariera, astfel, selectati toate periile înainte de a le leagă
la o entitate, astfel încât acestea toate conta ca aceasta bariera o
împreună.